Monday, May 10, 2010

孩子的邏輯思維

母親節那個晚上,細M忽然發燒至101.5度,回到家裡給她放了一盤暖水浴,好讓她降溫。幫她擦背時 ……

我:『妳就舒服啦,今天是母親節,反過來是我照顧妳!』
細M:『咁我病咗嘛!』

我:『咁又係,但將來媽媽老了病了,妳會唔會照顧番我呀?』
細M:『嗯 … 我唔知道!』

我:『吓!妳這樣說我會很傷心喎!咁妳即是唔理我啦!』
細M:『我沒這樣說!嗱,我問妳,妳昨天會唔會知道我今天病?妳又會唔會知道明天我甚麼時候會病好?』

我:『是的,我的確無法預測,妳又好似講得好有道理。』
細M:『係啦!不用為明天擔心,妳想得太多,明天的事明天先算啦!』

我:『咪住!但如果妳愛我的話應該唔會唔理我喎,那用等將來才答我?就好似我相信妳將來不會做賊,我現在已經可以肯定啦!』
細M:『啊!是的。其實我都可以肯定我大個後唔會變成男孩子 ……』

我:『就是這樣,除非妳長大後不再錫我啦!』
細M:『好啦!照顧就照顧啦!』

******************

昨天和細M到超市,看到我最討厭的榴槤。

細M:『爸爸上星期六才吃過。』
我:『榴槤真的很臭,而且很「熱氣」,別人常說多吃會很燥的,妳要提爸爸不要趁我不在家而大吃特吃,否則很容易會爆炸的。』

細M:『那為甚麼妳不吃榴槤都經常會爆炸鬧人呢?』
我:『哈!那我幹嘛有時候會動氣?是誰惹的?』

細M:『我現在很忙買緊嘢,唔得閒答妳!』

話未說畢她已經推著車「撇」了。

No comments:

Post a Comment